Yrjö ja Hanna Kodit uudistaa brändiään1.9.2025 Yrjö ja Hanna Kodit päivittää ja kirkastaa brändiään syksyllä 2025. Brändiuudistuksen tavoitteena on lisätä selkeyttä, erottautumista ja viestinnän sujuvuutta. Lähes 30 vuoden ajan Yrjö ja Hanna Kodit on rakentanut ja tarjonnut kohtuuhintaisia, esteettömiä ja yhteisöllisiä koteja eri elämäntilanteisiin. Toiminnan laajentuessa on syntynyt tarve selkeyttää brändiä, jotta monipuolinen toimintamme hahmottuu paremmin. Uudessa brändimallissa Yrjö ja Hanna Kodit -brändi säilyy kokonaisuutena, jonka alle kuuluvat asukas- ja kiinteistötoiminta sekä rakennuttamistoiminta. Hoivapalvelut toimivat jatkossa omana brändinään nimellä Yrjö ja Hanna Hoiva. Yhteinen historia ja hyvät kohtaamiset kuitenkin säilyvät. Visuaalisesti suurin muutos on värimaailmassa. Uudessa ilmeessä Yrjö ja Hanna Kotien pääväri on metsänvihreä, joka merkitsee muun muassa vastuullisuutta, turvallisuutta ja luotettavuutta. Logon tuttu liikemerkki säilyy – sen talojen väliin muodostuva Y-kirjain symboloi polkuja, kohtaamisia ja ihmisiä yhteydessä toisiinsa. Tarkoituksemme ei ole hylätä vanhaa, vaan tuoda esiin brändimme ydin entistä kirkkaammin. Uudistettu visuaalinen identiteetti kuvastaa uuden aikakauden alkua, mutta säilyttää meille tunnusomaiset arvot ja ilmeen. Brändiuudistus toteutetaan vaiheittain, ja se näkyy jo nyt Yrjö ja Hanna Kotien verkkosivuilla ja sosiaalisessa mediassa. Uudistuksen myötä verkkosivuilla, sosiaalisessa mediassa ja tapahtumissa vastassa on tuttu brändi, mutta aiempaa vahvempana ja kirkkaampana. Tästä se alkaa! Seuraa meitä somessa: Instagram @yrjojahannakodit Facebook: Yrjö ja Hanna Kodit LinkedIn: Yrjö ja Hanna Kodit Jaa somessa