Yrjö ja Hanna Kodit on mukana Suomalaisen Työn Liiton ja Avainlippu-yritysten Onhan siinä Avainlippu -kampanjassa. Kampanjan myötä haluamme muistuttaa kotimaisuuden merkityksestä palvelumme taustalla.
Lähdimme mukaan kampanjaan, koska olemme ylpeitä kotimaisuudestamme, vahvasta arvopohjastamme ja kehittyvästä toiminnastamme. Maksamme veromme Suomeen ja työllistämme satoja hoitoalan ihmisiä Helsingistä Rovaniemelle.
Yrjö ja Hanna Kodeille on myönnetty Avainlippu osoituksena Suomessa tuotetusta ja Suomessa työllistävästä palvelusta.
Tutkimustulokset kertovat, että suomalaiset haluavat tehdä arvopohjaisia valintoja: 87 % suomalaisista kokee tärkeäksi, että voi tuote- ja palveluvalinnoillaan tukea suomalaista työtä. Kolmivuotisella Onhan siinä Avainlippu -kampanjalla Suomalaisen Työn Liitto haluaa nostaa Avainlipun sille kuuluvaan arvoon ja pysäyttää asiakkaat tuotteen tai palvelun ostopäätöksen äärelle tarkistamaan, onhan siinä Avainlippu.
Meillä on!